May 14, 2010

Amani Amani Amani



assalamualaikum.

well well, bila cakap je pasal Amani, satu malaysia rasanya terus teringat cerita AdaMaya kan. haha . sebab adik Amani ni atau nama sebenar dia Mia Sara Nasuha bt Muhammad Ridhuan yang bakal berusia 5 tahun September ni berjaya mengaut jumlah peminat yang banyak ! fenomena adik mia sara @ Amani (which i prefer) ni sememangnya luar dari jangkaan. haha.





104 820 ? gilaa ah




what a phenomenon. yang kat atas ni merupakan fanpage yang di bawah kelolaan parents dia. dan sebenarnya, aku pun ada buat fanpage aku sendiri. masa mula-mula tengok Amani muncul, comelnya budak ni. haha. memang comel pun kan. so aku pun buat la fanpage saje-saje je la mula-mula, but then, korang nak tau, dah lebih 7000 join. haha. tak sangka aku. dan di bawah ini merupakan fanpage yang aku buat :

fanpage yang aku buat






memang la si Amani ni ada daya tarikan yang tinggi. dah la comel bijak pulak tu. haha. so semakin ramai lah join fanpage yang pada mulanya aku buat untuk saje2 ni. huhu. tiba tiba pada suatu hari, aku dapat notification ni:

USD 25.00 ??





so  aku pun tak buat la iklan tu. haha saje je.

well, pada mula nya, aku create page ni untuk sesaja . takde niat pun nak bersaing dengan official fanpage dia langsung.dan tiada niat untuk menumpang glamor! haha. am i make myself very clear of this ?  tapi tak sangka, sampai 7000 lebih yang join. so AdaMaya pun dah abis. Dani pun dah jadi gila. haha. kesian dani kan.

Amani

comel gila kot. haha. tak sabar pulak nak tengok apa drama dia lepas ni. hmm. ok lah korang.bye bye.
ingat,  tiada niat untuk menumpang glamor ye
harap maklum. 
assalamualaikum.

No comments: